דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייצוג חשודים בעבירות אלימות 

מאת    [ 24/03/2010 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 2560 פעמים ]

כמה פעמים שמעתם לאחרונה את המילה אלימות. נראה כי אלימות, על כל גווניה, צצה לה בכל פינה. אם פעם אלימות, עבירות אלימות, היו נחלת פושעים מוכרים או מועדים. היום, במציאות החברתית של ימינו, אלימות היא הרבה פעמים האמצעי הראשון, אולי היחיד בו אנשים רבים בוחרים, כך שהם מוצאים עצמם מסובכים בעבירה פלילית וצריכים ייצוג משפטי.

עבירות אלימות, זה קורה בבית של השכן
זה הסיפור של א שרב עם שכן על הנביחות של הכלב בשעות לילה מאוחרות. א התרגז, נכנס הביתה ויצא עם סכין. זה הסיפור של תשהלך למסיבה, השתכר ויצא עם כמה חברים להרביץ לאנשים בטיילת.

וזה יכול לקרות בכל מקום, לכל אחד מאיתנו. ברגע של עצבים, בלי מחשבה, מלחץ חברתי מרצון להוכיח שאיתנו אף אחד לא יתעסק.

פעמים רבות כשזה נוגע לייצוג חשודים בעבירות אלימות, השלב הראשון הוא הכחשה גמורה או לפחות הפחתה בחומרת המעשה. תגובות כמו  "הראיתי לו עם מי יש לו עסק,  ,"מה בסך הכול נתתי לו אגרוף בפנים", "אני לא יודע איך הסכין הגיעה לי ליד." מאפיינות חשודים רבים אשר מוצאים עצמם, יום בהיר אחד, תחת עינה הפקוחה של החוק.

חשודים בעבירות אלימות, הנה הדברים שאתם חייבים לדעת ולעשות
קודם כל חשוב להבין שהמונח עבירות אלימות, מתייחס לקשת רחבה של עבירות הכוללות שימוש בכוח. בתוך המונח הזה עבירות אלימות, אפשר למצוא קטטה, עבירות סכינאות, תקיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים, תקיפה ללא חבלה ועוד. כאשר הינכם חשודים בעבירת אלימות כלשהי, עליכם להבין בדיוק מהי העבירה המיוחסת לכם. בשלב זה יתרון של ייצוג חשודים, על ידי עו"ד פלילי יכול להיות קריטי, שהרי חלק מתפקידו זה לנסות ולהפחית את חומרת העבירה, דבר שישפיע באופן גורף על כל התנהלות המקרה. דין תקיפה בנסיבות מחמירות אינו דין קטטה ולכן כבר בשלב הזימון ל חקירה פלילית ראשונה, מומלץ לבוא מוכנים ולקבל ייעוץ משפטי.

כמו כן, חשוב מאוד להבין את הנסיבות שהובילו לאירוע הפלילי ולדעת מה נחשב בעיני החוק כנסיבות מקלות. האם החשוד בעבירת אלימות היה שיכור ולא מודע למעשיו, האם חש איום על חייו, האם כפו עליו ליטול חלק בעבירה. הניסיון מלמד אותנו כי הדברים הם אף פעם לא שחור ולבן כשמדובר באנשים ומניעים.ולכן חשוב לשתף את עו"ד שלך בכל פרט, גם הקטן ביותר, שקדם או בזמן העבירה עצמה.

במקרים בהם מדובר בייצוג חשודים בעבירות אלימות שבוצעו בקבוצה, מיקומכם בשרשרת יכול להיות קריטי. בדרך כלל לכל חשוד יש ייצוג משפטי נפרד ולעיתים קרובות כל חשוד גם נאשם בסעיף אחר, ברמת חומרה אחרת. עבירות אלימות בקבוצה מורכבות יותר ולכן חשוב מאוד שתבינו מה האשמה המיוחסת לכם ותפעלו על מנת להוכיח שלא הייתם הגורם המקדם, כך שיכול להיות שתהפכו מחשוד לעד חיוני.

ייצוג חשודים בעבירות אלימות הוא דבר מורכב, הדורש מיומנות וניסיון ברזי החוק. במאמר זה נגענו במספר נקודות אשר יכולות להיות קריטיות במפגש שלכם עם החוק, בעיקר אם מדובר בעבירה ראשונה. אי ידיעה אינה פותרת מעונש ומה שלא תעשו כבר בשלב מוקדם, לא תוכלו להחזיר לאחור. חשודים בעבירת אלימות? הבטיחו לכם ייצוג משפטי הולם.

 

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 




נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב